Cumartesi, Mart 29, 2008

-dayaniyorum iste dayanamayarak-






beni goren
alelacele dolasan ayaklarimla sokaklarda
bir yerlerde birileri bekliyor
bir yerlere gidiyorum sanir
halbuki hicbir yerde
hickimse beni beklemiyor

‘artik bu solan bahcede’
ne gul kaldi ne gulistan
ask yalniz bende sadik
yalniz ben kaderle yasamisim
benim disimda ask mutlak yalan
ruzgar bende nasilda gercek
firtina bora


yuzum bu aleme ait degil
sesimin buyusu ahretten
hem sigmiyorum
hem dunya tutmasi var
kimin icin olemiyorum
imansa iste muminim
cileyse iste Eyyub
dayanmaksa
dayaniyorum iste dayanamayarak
/aklimi alan
neden almadi canimi/

seytan hayale bogar
gercegi degistiremezsin
geriye kalan beklemek

halbuki hicbir yerde
hickimse beni beklemiyor
bilmek istiyorum
kimin icin olemiyorum

murat kapkiner

Hiç yorum yok: