Pazartesi, Şubat 11, 2008

-sen bu siiri okurken/ben belki baska bi sehirde ölürüm-



kirginim,sacilmis
bir nar gibiyim

sessiz akan bir irmagim
geceden
git dersen giderim
kal dersen kalirim

git
dersen
kuslar da donmez, guz kuslari
yanima kiraz hevenkleri alirim

ve seninle yasadigim
o iyi gunleri,
kotu
gunleri birakirim.

ayni gokyuzu ayni keder
degisen bir sey yok ki
gidip
yagmurlara durayim.

soylenmemis sahipsiz
bir sarkiyim

belki
sararmis
eski resimlerde kalirim

belki esmer bir cocugun dilinde.

butun derinlikler sig
sozcuklerin hepsi igreti

degisen bir sey yok hic
olum haric.

ayni gokyuzu ayni keder.

Bir Eflatun Olum/Behcet Aysan

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Canım Arkadaşım, Kardeşim, Dostum:),

Kırgınlığımız hayatamı ßilinmez
Kırgın olabildiğimiz kadar teslimiyette sergiliyoruz...

Mısralar o kadar masum ve ürkekki çok sevdim, kendimi sulmuş gißiyim:)
mucks:)

Teşekkür €derim Arkadaşım iyiki varsın...Seni çok seviyorum...

suspuss dedi ki...

kirginlik..
bu siirin sairini yakanlara..
bir koyu kursuna dizenlere..
ama hayata deil asla...bize hayat die yutturulmak istenene...butun bi varligini seytanin agir isciligine adayip tanriya hizmet ettigini sanarak avunan zavallilara..kendine zulm etmekle yetinmeyip insanlara zulmeden zalimlere..onlara boyun egenlere...en iyiyi en dooruyu kendine en kotuyu ve yanlisi bize ayiranlara...hepsine ama hepsine..

karsilarinda durup sunu demek istiyorum sadece;
yerkure ve uzerindekiler sizin olsun..kirginligimi da alip gidiyorum ben..

ve canim arkadasim, dostum benim...bir deniz kenarinda yere oturup konusabildigim...beraber dua ettigim...sustugum..sarki soledigim..
hep iyiki varsin diyecegim kardesim, saolasin: )