Cumartesi, Eylül 17, 2005

Bir nedeni yok.

....
Bunlar da gececek suphesiz. Seni unutmama kac yuzyil kaldi ki.. bir küsme, bir burulma bicimiyle gidisinin ardindan sehrin gri cephelerine fevkalade agir bir el bombasi gibi dusen bunaltinin biraktigi korkunc acinin unutulmasina kac yüzyil kaldi ki.. Yaralandim. Butun noktalarimdaki nobetciler de yaralandi. Cigrindan cikmis bir ayaklanma gibi aglamakta yalnizligim. Bir gercek aramiyorum felakete. Bir bahane goremiyorum arkadaslarimin beni teselli etmek icin soyledikleri kelimelerin hanesinde. Ama yoklugunu doldurmuyor sevda siyasetinin hancerleri. Ama bilemiyorum yagmurun ardindan artik hangimiz suclanacak.. Eger hissediyorsan,

Bir nedeni yok. Yalnizca optum.
.....

1 yorum:

suspuss dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.